Перекладач

понедельник, 11 марта 2013 г.

Обережно: ДІТИ!

Сьогодняшній день вирізнився з-поміж інших: спочатку я відвідала урок у Івченко Карини Миколаївни ("Відності, присвійні, означальні займенники, їх відмінювання"). Урок мені сподобався, Карина Миколаївна зацікавила учнів у вивченні нової теми (технологія "Незакінчене речення..."), а ще завдання, які виконувались, оцінювались. Карина Миколаївна за кожну правильну відповідь давала учням картки, у кінці уроку учні підрахували їхню кількість та дізналися свою оцінку за роботу. Взагалі діти були дуже активними, особливо один хлопчик, який усе встигав - якийсь Юлій Цезар... і вправу виконати, і картки підрахувати, і з сусідами перекинутись словом, і відповісти на запитання вчителя...Якщо б не розмовляв і не відволікав інших - ціни б йому не було! Учні виконували різноманітні види вправ - усно з коментуванням, письмові, працювали в парах, читали відповіді "ланцюжком". Укрок закінчився виставленням оцінок.
Потім я мала змогу побути на уроці у Трифонової Карини Володимирівни. Взагалі, їй дуже пощастило, бо у неї такі цікаві теми уроків -" Групи слів за значенням"! Сьогодні вони з учнями знайомилися з антонімами. Шкода було, що молода вчительна не підійшла до уроку більш креативно (таке зауваження Карині Володимирівні зробила й Лопатюк В.В.). Учні виконували вправи біля дошки, а хотілося, щоб вчитель погралася із таким мовним матеріалом, придумала якийсь кросворд або загадки... Але в цілому урок вдався, бо діти працювали із прислів'ями, знаходили у них антоніми, або підбирали антонімічні пари, а потім пояснювали, як вони розуміють те чи інше висловлювання. Едине, що було важким для дітей (а мені це здалося дивним) - це те, що вони не можуть відрізнити іменник від прикметника ті від дієслова і т.д.
Хотілося б пабажати дівчатам застосовувати ТЗН на уроках, тим самим уникати одноманітності. Завдяки презентації уроки стають більш яскравими та запам'ятовуються!
Третім пунктом мого відвідування школи стало  спостереження за уроком української літератури у 7-Б класі, проведеного Наталею Євгенівною. Мені цікаво було порівнювати ії урок із моїм, 7-Б сьогодні продовжили знайомство із віршем В. Симоненка "Перехожий" та почали вивчати творчість А. Малишка та його "Пісню про рушник".
Ну а тепер перейду до найважливішого - аналізу моїх уроків. "Обережно: ДІТИ!" - сама так я вирішила сьогодні назвати своє повідомлення. А все тому, що у  7-А класу я сьогодні побачила й іншу їхню сторону - недисциплінованість. Сьогодні наче на них щось найшло (не на всіх, звичайно, але на багатьох). Спочатку я давала урок мови. Ми вивчали, як потрібно оформлювати телеграму. Діти були раді, коли почули, що будуть дивитися фільм про історію створення телеграфу. Завдяки цьому вони зацікавилися та почали працювати. Вправи ми виконали усі, встигли написати власну телеграму... і саме під час цього етапу уроку вони почали шумно поводитися... Я зіббрала зошити на перевірку, бо остання робота, яку вони виконували, була на оцінку. І що ж я побачила, коли прийшла додому? Дехто виконав завдання на 9, 10 та 11 балів. А дехто а 8,7,6,5... Я взагалі сподівалася на те, що мені не доведеться їм ставити погані оцінки... але... були й особи, які взагалі нічого не зробили... Тепер ясно, хто порушував дисципліну та заважав працювати класу. Їм я поставила стільки, скільки заробили.
Але саме сумне чекало мене попереду... урок української літератури. Я побачила, що діти не поважають одне одного, не дають однокласникам висловити думку, втручаються у відповідь. Взагалі ми встигли майже все, лише не встигли закріпити знання прочитанням вірша "ланцюжком". Прикро, коли завдяки деяким людям страждає весь клас. Я сподіваюсь, що на уроці вони всеж щось зрозуміли для себе... а це я побачила, коли в кінці уроку ми проводили рефлексію і вони закінчували речення "Сьогодні урок допоміг мені збагнути...".
І мені приємно розуміти те, що я не даремно готувала уроки. підбирала цікаві завдання для учнів, бо 75 % класу заробили хороші оцінки, а для мене це головне - знати, що у їхніх голівках, душі та серці відклалося те, що я запланувала.
Я сподіваюсь на те, що завтра зранку вони будуть вести себе добре, поважати один одного та мою роботу.
А мені та всім молодим вчителям потрібно вчитися підтримувати дисципліну, бо це "залог удачного проведения урока". А ще бажаю усім терпіння, сил та творчого натхнення.
Дивимося фрагмент фільму.
Знайомимося зі зразками телеграм.
Створюємо власні телеграми.
       


Комментариев нет:

Отправить комментарий