Перекладач

вторник, 21 января 2014 г.

Перший раз у п'ятий клас

От і розпочався другий семестр навчання, 4 місяць моєї роботи у школі. За три тижні без уроків почала сумувати за моїми "сьомими". І, нарешті, зустрілися. Сьогодні аж чотири уроки провела із ними. Та тепер у мене з'вилися нові класи - 5В та 10-й.
Сьогодні відбулося моє знайомство из 5В класом. Діти зустріли меня із зацікавленністю, а потім почали "засипати" запитаннями. Більш за все мене здивувало, а точніше, шокувало запитання: "А у Вас нерви крепкие?". І це п'ятий клас!! 0_0 А що буде далі? Подивимося. Але я сподіваюся, що між нами будуть "налагоджені" й доброзичливі стосунки. На сьогодняшньому уроці вони слухали уважно й намагалися якомога більше відповідати, підносили руки, щоб піти працювати біля дошки. Завтра у мене буде урок літератури, на якому ми будемо вивчати твір Кіплінга "Мауглі".
Також завтра відбудеться моє знайомство із 10 класом, чекаю із нетерпінням, бо це, все ж таки, вже дорослі діти, сподіваюся, що мені із ними пощастить :)

1 комментарий:

  1. Наталко, приємно, що ви з нами на звязку і ділитеся реаліями шкільного життя. А ще й мовлення тренуєте.
    Краще 10-й не сприймати і не називати дітьми, легше встановите контакт.
    Успіхів.
    Між іншим:
    На сьогоднЯшньому уроці - правильно "сьогодні на уроці", на сьогоднІшньому - теж краще не вживати.

    ОтветитьУдалить