Перекладач

среда, 13 марта 2013 г.

Довгоочікуваний Малишко

Завтра проводитиму урок літератури по творчості Андрія Малишка ("Пісня про рушник")
А ще Валентина Володимирівна порадила показати учням ось таке чудове відео. На ньому наші севастопольські діти.
Отже, про урок. Урок мені сподобався, і я бачила в дитячих очах зацікавленність. Коли вони зайшли у клас і побачили на мультимедійному проекторі фотографію справжньої української хати, то я одразу відчула, що ім цікаво, що ж сьогодні вони дізнаються на уроці. Вони охоче відповідали на мої запитання, я побачила, що вони багато знають про те, яке символічне значення мав для українців рушник! А ще дітям дуже хотілося, щоб я перевірила у них домашнє завдання. Незважаючи на те, що вся робота в мене була розписана по звилинках, я все ж таки погодилася подивитися їхні малюнки до поезії "Перехожий" В. Симоненка. Викладаю їх:


А після дзвінка з уроку я подивилася в учнів, які сенкани вони створили. Усім поставила хороші оцінки за творче виконання домашнього завдання. На уроці ми встигли виконати усі заплановані мною завдання, незважаючи на те, що на одному етапі уроку (коли ми слухали пісню у виконанні Н. Валевської) учні почали гомоніти і обговорювати "дела насущные". Але потім прийшла Наталя Євгенівна та швиденько привела їх до тями. Взагалі на уроці був такий момент, коли мені стало трохи школа цих дітей: коли я запропанувала їм прослухати пісню на слова А. Малишка та музику П. Майбороди, вони відповіли:"А ми не слухаємо українські пісні!". Я була здивована і шокована... Як це так?.. Жити в Україні і не цікавитись її культурою...Ну, нехай вони не знають радянських митців, ну а сучасні чим завинили? Невже краще слухатиRammstein або щось у цьому дусі... мені точно не зрозуміти. Взагалі побачила і від
 багатьох інших людех чула, що діти, яці вивчають декілька іноземних мов, досить часто
 забувають вивчати рідну. Але зараз не про це.
Мене порадувало те, що діти дуже добре орієетуються у художніх засобах, уміють
 пояснювати їхнє значення. 
Коли ми читали поезію "ланцюжком", одному хлопчику так запала в душу пісня (хоч хтось 
слухав її), що він спочатку хотів не прочитати, а заспівати ;)
Коли ми виконали головне завдання - з'ясували основну думку, тему та ідею твору, я показала 
учням відео, яке підготували учні севастопольської гімназії №7. Діти зацікавлено слухали та 
дивилися відео і, мені так здалося, хотіли бути на місці тих дітей. Думаю, у них ще все попереду,
 бо вони дуже творчі і здібні діти, мені сподобалося із ними працювати, особливо, коли вони не 
порушували дісципліну.
Наталя Євгенвна подякувала мені за урок, зауважень не зробила. Мені дуже сподобалося 
співпрацювати із такою гарною вчителькою та людиною. Я щиро вдячна їй за все! 

1 комментарий: