Перекладач

вторник, 5 марта 2013 г.

Урок української №2

Ідучи сьогодні до школи. я згадала вислів, який нещодавно прочитала у пабліку "Типичный Севастополь": "Прощай, весення зима! Здравствуй, зимняя весна!" 28.03.2013. І як же був правий автор - на календарі 5 березня - весна, а за вікном морозно та й сніг іде... Так, це Севастополь;)
Сьогодні урок мій розпочався о 8.00. Діти були раді бачити мене, а я їх. За урок було зроблено багато, усе,що заплановано, і навіть більше... Коли ми повторили вивчений на попередньому уроці матеріал, перевірили д.з., вивчили новий матеріал (Види сполучників за будовою) та закріпили його разноманітними вправами, записали нове д.з. та пояснили, як його виконувати, - до кінця уроку залишалося декілька хвилин, і я попросила учнів скласти по три реченя із простими, складними та складеними сполучниками, речення, які б передавали їхні враження від сьогоднішньої погоди :) Діти із задоволенням почали творити)
На етапі перевірки домашнього завдання один учень прочитав свою казку про сполучник. Хочу сказати, що казка була на злободенні теми та зовсім не дитяча... нам усім стало шкода головного героя - Сполучника. Але, коли учень читав своє творіння, інші посміхалися ;) Цікава казка, з юмором )
Наталі Євгенівні мій урок сподобався, ніяких зауважень вона мені не зробила. Мені ж було дуже приємно працювати із дітьми - вони прийшли на урок готовими, вивчили теорію, виконали д.з. Сьогодні було більш активних й бажаючих працювати! Вони із задоволенням виходили до дошки, зачитували створені ними речення :) Кожне завдання сьогодні оцінювалося. Я попросила їх ставити собі за повністю правильно виконану вправу "+", а якщо були помилки "?".  І мені, і їм було зручно. І все по-чесному. 
Урок завершився виставленням оцінок у щоденники.


Ось такі дітки ;)


Комментариев нет:

Отправить комментарий