Перекладач

понедельник, 25 февраля 2013 г.

Розділ 1. Початок практики



От і минув екватор педагогічної практики на четвертому курсі... Закінчився перший іі етап - російська практика, розпочався другий - українська практика.
Скоробогатова Н. Є.
Сьогодні ми зустрілися зі Скоробогатовою Наталею Євгенівною, яка повідомила нам, за якими класами ми закріплені та хто буде нашими керівниками від школи. Мені було дуже приємно і радісно, коли я почула, що моїм керіником буде саме Наталя Євгенівна! У минулому році ми вже співпрацювали із нею, і в мене залишилися  добрі спогади та враження від цієї співпраці! Сподіваюся, що й цього разу усе буде добре!
Учителювати я буду у 7-А класі, який запам'ятався мені з минулого року (тоді він був 6-Б). Діти у цьому класі надзвичайно активні й розумні. Мені вже не терпиться зустрітися з ними ;)
Наталя Євгенівна повідомила мені теми моїх уроків та час їх проведення:                                                                                                                                      

Тиждень
Дата
№ уроку
                                                    Тема

       ІІ

4.03.13
      5
                     «Сполучник як службова частина мови»
5.03.13
      1
                      «Сполучники сурядності і підрядності»
7.03.13
      3
                                «В. Симоненко. "Перехожий»

      ІІІ
11.03.13
      5
 Урок розвитку мовлення «Як оформлюється телеграма»
11.03.13
      6
                          «А. Малишко «Пісня про рушник»
12.03.13
      1
                    «Написання сполучників разом і окремо»



Ну а зараз іду переписувати календарне планування у щоденник ;)


4 комментария: