Перекладач

вторник, 26 февраля 2013 г.

1.1. Другий день пройшов успішно!


      Сьогодні був досить насичений та продуктивний день. Я видвидала 3 урои - 1 з мови (самостійна робота з теми "Прийменник") та 2 - з літератури ("І. Карпенко-Карий. Проблема бездуховності людини через гроші у п'єсі "Сто тисяч" та "В. Нестайко. "Теодори з Васюківки"). 
        Мені дуже сподобалися уроки літератури, проведені Кокою О. Ю. Один урок проходив у  6-А класі, а други у 8-А (вже встигла скучити за цим класом (у минулому році вела у них російську мову, а цього року - літературу: творчість І. С. Тургенева). Діті були дуже активними на уроці, майже всі намагалися відповісти. Мені дуже сподобалося спостерігати за тим, як діти полюбляють читати за ролями ;) І у них це досить непогано виходить! 
       Та сьогодні я була не тільки в ролі глядача, але й у ролі вчителя: на третьому уроці      Наталя Євгенівна мала піти на відкритий урок і попросила мене, щоб я замість неї провела самостійну роботу з теми "Прийменник" и 7-Б класі ( на першому уроці така сама робота була у 7-А класу). 
         Під час написання дітьми тестових завдань я слідкувала за тим, щоб вони не списували, якщо їм було незрозуміле завдання - пояснювала його. Декілька разів вони намагалися "спокусити" мене на те, щоб я їм підказала, але я встояла ;) 
          Після цього домовилася з Наталею Євгенівною про мій новий розклад.
          А зараз треба сідати за конспекти, творити майбутні уроки ;) 
P.S. Усім колегам бажаю натхнення та вдачі!




Комментариев нет:

Отправить комментарий