Вихідні дні я провела за роботою над конспектами уроків з української мови . Ось конспект уроку з УМ, , який буду проводити 4.03. А ось презентація до нього . Урок узгоджено з Наталею Євгенівною та Валентиною Володимирівною. На написання конспекту пішла уся п'ятниця, але я сподіваюсь на те, що недаремно! Сподіваюсь, що учням сподобається урок, і я зсможу донести до них те, що заплановано - теоретичні відомості та питання, закладене в соціокультурній лінії.
Трохи починаю хвилюватися перед уроком... І знаю, що зараз таке відчуття мають багато "уерочок", які також завтра будуть проводити свої уроки. Усім їм бажаю вдалих уроків та сумлінних учнів! Успіхів!
Молодець, так би всім працювати.
ОтветитьУдалитьТак би всім працювати. Підскажіть дівчатам правила самоорганізації: як хворіти і всеодно все робити вчасно.
ОтветитьУдалитьЗавтра ваша група УР 4 має приїхати в університет на звіт. Слухаються три питання:
1. Документація з практики (блог + щоденник)
2. стан написання курсових.
3. Стан написання кваліфікаційних.
Якщо ваш щоденник бачив керівник, табель оцінювання готовий (брошура), уроки ми вже бачимо, то вам залишається прозвітувати лише про курсову і кваліфікаційну. Чекаю розміщення відповідних матеріалів на сторінці у блозі (оскільки в пошті в мене стільки матеріалів).
Чекаю на дзвінок і матеріали, тоді в університет приїждати вам не потрібно. У вас і так усе в порядку.
--
Олено Анатолівно, курсову роботу дописую, над кваліфікаційною працюю. Завтра все одно буду у школі, а потім і в університет треба зайти на консультацію до Наталії Іванівни. О 15.00 годині разом із іншими дівчатами буду на кафедрі.
УдалитьДокументам потрібно надати спільний доступ. Дивіться рекомендації блогеру або поцікавтеся у дівчат.
ОтветитьУдалитьІрино Миколаївно, здається, виправила доступ.
УдалитьІрино Миколаївно! Олено Анатолівно! Дякую за вашу критику та поради!
ОтветитьУдалитьчи плануєте ви використовувати графічні позначки (підкреслювання) в учнівських записах та на дошці. Адже сполучник як службова частина не підкреслюється, якщо робиться синтаксичний розбір. А якщо речення записано, то як має позначити у ньому сполучники учні? Ви поцікавилися у вчителя? потім поділіться з нами.
ОтветитьУдалитьУспіхів!