Перекладач

четверг, 28 февраля 2013 г.

Урок за спостереженням

Останні два дні до школи не ходила, бо захворіла... Лікар сказав, що це вірус, і не дивно, бо стільки знайомих зараз хворіють... Тому всім раджу тепліше вдягатися та проводити профилактичні заходи, щоб не захворіти, бо зараз краще не хворіти, на власному досвіді в цьому впевнилася... стільки роботи, а не працюється завдяки поганому самопочуванню. Сьогодні вже з'явилися сили и конспекти.
конспект уроку за спостереженням

вторник, 26 февраля 2013 г.

1.1. Другий день пройшов успішно!


      Сьогодні був досить насичений та продуктивний день. Я видвидала 3 урои - 1 з мови (самостійна робота з теми "Прийменник") та 2 - з літератури ("І. Карпенко-Карий. Проблема бездуховності людини через гроші у п'єсі "Сто тисяч" та "В. Нестайко. "Теодори з Васюківки"). 
        Мені дуже сподобалися уроки літератури, проведені Кокою О. Ю. Один урок проходив у  6-А класі, а други у 8-А (вже встигла скучити за цим класом (у минулому році вела у них російську мову, а цього року - літературу: творчість І. С. Тургенева). Діті були дуже активними на уроці, майже всі намагалися відповісти. Мені дуже сподобалося спостерігати за тим, як діти полюбляють читати за ролями ;) І у них це досить непогано виходить! 
       Та сьогодні я була не тільки в ролі глядача, але й у ролі вчителя: на третьому уроці      Наталя Євгенівна мала піти на відкритий урок і попросила мене, щоб я замість неї провела самостійну роботу з теми "Прийменник" и 7-Б класі ( на першому уроці така сама робота була у 7-А класу). 
         Під час написання дітьми тестових завдань я слідкувала за тим, щоб вони не списували, якщо їм було незрозуміле завдання - пояснювала його. Декілька разів вони намагалися "спокусити" мене на те, щоб я їм підказала, але я встояла ;) 
          Після цього домовилася з Наталею Євгенівною про мій новий розклад.
          А зараз треба сідати за конспекти, творити майбутні уроки ;) 
P.S. Усім колегам бажаю натхнення та вдачі!




понедельник, 25 февраля 2013 г.

Розділ 1. Початок практики



От і минув екватор педагогічної практики на четвертому курсі... Закінчився перший іі етап - російська практика, розпочався другий - українська практика.
Скоробогатова Н. Є.
Сьогодні ми зустрілися зі Скоробогатовою Наталею Євгенівною, яка повідомила нам, за якими класами ми закріплені та хто буде нашими керівниками від школи. Мені було дуже приємно і радісно, коли я почула, що моїм керіником буде саме Наталя Євгенівна! У минулому році ми вже співпрацювали із нею, і в мене залишилися  добрі спогади та враження від цієї співпраці! Сподіваюся, що й цього разу усе буде добре!
Учителювати я буду у 7-А класі, який запам'ятався мені з минулого року (тоді він був 6-Б). Діти у цьому класі надзвичайно активні й розумні. Мені вже не терпиться зустрітися з ними ;)
Наталя Євгенівна повідомила мені теми моїх уроків та час їх проведення:                                                                                                                                      

Тиждень
Дата
№ уроку
                                                    Тема

       ІІ

4.03.13
      5
                     «Сполучник як службова частина мови»
5.03.13
      1
                      «Сполучники сурядності і підрядності»
7.03.13
      3
                                «В. Симоненко. "Перехожий»

      ІІІ
11.03.13
      5
 Урок розвитку мовлення «Як оформлюється телеграма»
11.03.13
      6
                          «А. Малишко «Пісня про рушник»
12.03.13
      1
                    «Написання сполучників разом і окремо»



Ну а зараз іду переписувати календарне планування у щоденник ;)